En vecka till Hongkong....

Jag har turen att få designa krukor till ett företg som heter Caesar Collektion Det är ett företag som är återförsäljare av krukor,krog, glas, sidenväxter och design saker för hemmet i Sverige, Norge och Finland.
Det betyder att jag är med och bygger deras mässmontrar och showroom. Och jag har  även lyckan att få följa med till Kina på inköps resa. I höst åker jag med för tredje gången , och det är nu den 16 oktober. Det är en fruktansvärt rolig resa, men absolut ingen nöjes resa...inget vila, sola eller sovmorgnar. Det är jobb, jobb, jobb från tidig morgon till sen kväll...det är klart lite shopping hinner vi med, det är ett måste! För här kan man hitta allt, för absolut ingenting...så underbart!!

Så missa inte att följa  min resa  till Honkong och Guangzhou med start fredagen den 16/10.





Ni som inte varit i Honkong kan aldrig ana hur häftigt det är, det är nästan så det inte går att beskriva, det måste upplevas..men med kort ska jag göra mitt bästa...bara nu datorn fungerar!

Okej, lite nöjen blir det, annars ljuger jag...visst brukar vi gå ut och ha lite fest någon gång!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0