Kan det vara vackrare....





  



   



    



  

   



   



   



  



   

Tyvärr så har jag missat bilder på två modell par och på en kille, men jag ska fixa det, så ni får se alla, det kan ta lite tid men det kommer.

Och än en gång, ett jätte stort TACK till alla modeller som ställt upp och varit med, ni var super.

KLÄNINGAR - Rafaela Mode
BLOMMOR - Akleja trend och blomsterdesign
HÅRUPPSÄTTNINGAR - Hårskaparna
SMYCKEN - Guldmakeriet
SMINK - Make up store

Alla dessa kort  är tagna av mig, Linda Johansson.

Kommentarer
Postat av: rumskompisen

Jag blir bara mer och mer imponerad du är bara sååå bäst!!! Otroligt vackert!!!!! Som vanligt när ni på akleja gör brudbuketter!!!

2009-10-05 @ 19:25:14
Postat av: Beauty By Beata

Men gud så vacker klänningen var med släpet "utfällt" eller vad man säger på den fjärde tjejen uppifrån! Du har ingen mer bild där man ser hela släpet?

2009-10-05 @ 19:43:59
URL: http://beatas.se
Postat av: linda

ska se om jag kan hitta någon..får fler bilder i morgon.

2009-10-05 @ 20:54:30
URL: http://aklejatrend.blogg.se/
Postat av: pamela

Jätte-jättefina bilder Linda, när hann du ta dessa?

2009-10-06 @ 21:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0