Rosa jul.....

Idag har vi börjat omskyltningen i butiken, men det vi börja med kanske inte direkt så juligtsom vi tänkt oss, i varje fall inte rött juligt....det blev rosa!!! Men vi kallar det lite vintrigt, kallt, snöigt, prin och prinssesigt....

Allt var en jätte fin ny sorts rosa julstjärnas fel....jag var tvungen att köpa den för den var så fin och då var jag ju också tvungen att skylta rosa!

Men det blev fint och vi hade ju så många fina och verkligen passande CC krukor ta fram...
( och gissa vem som har designat alla prins och prinsess krukor??? )

                                    


Kommentarer
Postat av: tessan

oooo, jag vill oxå julskylta. Det var tider det! Det var rosa julstjärnor jag skulle haft i cornelias fönster, får ta det nästa gång. Ni är så duktiga, speciellt du sis! Kram

2009-11-10 @ 21:08:07
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/
Postat av: Liselott

SNYGGT!!!

2009-11-10 @ 21:18:32
Postat av: Anna Teddy

Snyggt! Jag älskar rosa. Ska ha en rosa jul i köket!!

2009-11-10 @ 21:50:06
Postat av: Camilla/Evaboden

Oh!! vad snyggt!!!

Måste ta ett morgonbesök!!!

2009-11-11 @ 11:13:23
Postat av: Sara

Nu har jag fått plånboken. Tack så hemskt mycket! :)

Så fina saker, måste ta mig en sväng till söderköping snart tror jag.

2009-11-11 @ 18:51:29
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: karin

mycket snyggt!!!!!! som vanligt!!!! jag var skeptisk när du sa rosa julstjärna.... men håller med faktiskt väldigt snygg!!!

2009-11-11 @ 19:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0