Hjärta, hjärta, hjärta....

Jag har dekorerat lite olika stora hjärtan, fint att hänga i ett hörn eller i ett golvfönster.Det är ju lite annat än en vanlig adventstjärna.... chans att impa på grannarna!

Hjärtana är  fördig köpta (så det är lätt att göra), de är gjorda av mossa som är behandlat att hålla färgen, så de inte ska bli bruna och fula. Sen är ett måste limpistolen och ivarje fall för mig...röda filt stjärnor i olika storlekar från Caesar Collection och band...finns så klart att köpa hos oss!


Kommentarer
Postat av: Elle Andersson

Underbara! Perfekt att ta med till mamma när jag ska ut till landet och hon ska hjälpa mig byta till vinterdäck. Kommer in lite senare idag, ser fram emot att få bli inspirerad av din underbara butik.



/Elle

2009-11-18 @ 11:18:05
URL: http://www.brollopiostergotland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0