Nu är det över....

Så där ja nu är julen över för i år....eller ja nästan, vi har ju öppet i morgon också men det liksom inte räknas. Då står man bara bakom kassan och ser glad och snäll ut, stoppar i påsar och säger god jul!

Det har varit rörigt i dag, så mycket folk...och det tackar jag för...kön har nästan gått ut på trappan vissa stunder...så oj oj oj vad vi jobbat. Alla mina tjejer har varit så duktiga, och kämpat in i det sista...tack !



Jag ska inte ljuga, jag är faktiskt ledig i morgon, men jag känner mig värd det jag har varit ledig 3 dagar sedan den 23 november och det är ju inte 7 till 4 man jobbar precis. Det ska bli skönt, saknar min familj och mitt hem.

Nu ska jag hem och sova i soffan, jag hoppas det är en tomtefilm på tv, jag gillar tomtefilmer!!!

Kommentarer
Postat av: Anna Teddy

Wow Linda, jag har följt bloggen i tystnad, inte vågat störa under din viktigaste säsong. Jävlar i havet vad du är bra. Grym florist och företagare! SÅ kul att få se de är sidan också!

STor. stor, stooooor julkram till dig!

Vi ses i januari och i april så dricker vi skumpa!!



GOD JUL!!

2009-12-23 @ 23:29:20
Postat av: linda

Tack vad snäll du är....jag tycker det är kul att du följer lilla mig... och det där med skumpan...jag blir ju så dålig!!!!

Ha det bra, och god jul till dig och familjen teddy...

Kram

2009-12-24 @ 08:39:36
Postat av: anna ♥

God jul! :D

2009-12-24 @ 09:03:24
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0