Den som ska vara fin får lida pin.....

Det är lite konstigt det här med mässa, ska man vara som vanligt eller snoffsad upp till tänderna?

Det är så roligt att se alla människor som går här, endel har valt foppatofflorna, vilket alla kan hålla med om att det inte är snyggt, men väldigt bekvämnt. Sen kommer en del i 10 cm klackar...vilket kan vara snyggt men verkligen inte skönt.Men att ha ett glitter pannband är varken snyggt eller bekvämnt, inte änns praktiskt!!!

 Men de flesta ser ut som om de alla har försökt att klä upp sig, sätta på sig något snyggt eller trendigt....en del misslyckas.....röd sametskläning, svarta kortstrumpor och kardborre tofflor och som pricken över i:et en grön keps....

jag är väl inte bättre jag, klart man vill visa sin bästa sida.......jag försökte med ett par nya skor, men trots plåster på alla tår och hälarn, fick jag ge upp.....får vara snygg en annan gång!

 God natt....måste vila upp mig in för sista dagens shopping!
                                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0